Bizdede yeni başladı kafasına vurmak 14 aylık özellikle meme emerken bişey istediği olmadığında nerde olursa olsun bianda yere bırakıyo kendini öyle yerlere vurmuyo ama bu kafaya vurmak benide üzüyo bence sendrom deyip geçiçeğimiz bişey ben kafasına vurunca başka bişeyle ilgilendiriyorum hemen unutuyo sizde baktınız yere vuruyo duvara vuruyo tutun elinden başka odaya götürün yada başka bişeyle ilgilendirin nacizhane tavsiyem bizde çok işe yarıyo