Noney Kızlar doğum yapalı 5 ay oldu. İki hafta önce akıntı şeklinde kanamam oldu ilk adetimi oldum sandım bi kaç gun sürdü. Şimdi yani iki hafta sonea tekrar akıntı seklinde kanamam oluyor. Böyle olan var mı neden böyle oluyor anlayamıyorum