Theanaaa Kizlar 4. Ay asisi oldu bugun ikinci ay ateslenmisti o yüzden doktoru calpol verebilrsn dedi ama kac saat arayla sormayı unutmusum. Bilgisi olan varmi cay kasigi kadar verdim bi olcek
Deletedmom0099 Theanaaa 4 saatte bir, bazı doktorlar 6 diyor ama benim gittiğim 3 doktor da 4 saatte bir demişti
pieceoflife Theanaaa prospektüsünde ayrıntılı yazıyordu. Tablosu bile var sanırım yanlış hatırlamıyorsam.
Deletedmom_23 Theanaaa O zaman 5 ml verebilirsiniz. O kadar vermek istemiyorum derseniz 3 ml deneyin, etki ediyorsa onunla devam edin. Ben bebek şırıngasıyla veriyorum. Kaşıkla tükürüyor.
eceunverkanra Theanaaa Bizim doktorumuz cok zorda kalmadiginiz ya da dusuremediginiz bir durum olmadigi surece 6 saate 1 verebilirsiniz diyor ama inatci gibi bi atesse 4saatte 1 verebilirsiniz dedi. Asi atesi genelde inatci olmuyor. Cok gecmis olsun🌸