Oglusm 22 aylık şuan iştahı cok yok herşeyi yemez öyle akşam yemeklerine başlayamadık hala kahvaltı ve yayla çorbası dışında yemiyor büyüyünce düzelir diyorm bende cok zorlamıyorum 3 4 yaşında da mı böyle olur yoksa düzelirmi🙄
Gzdzeynep Oglusm şu piyasada satılan iştah arttırıcı takviyeleri denediniz mi bize geçenlerde acil doktoru bir şurup önerdi o iştahını açtı kızımın adı da büyüvit imuno hem bağışıklık güçlendirici hem de iştaha etki ediyor
Busrazehra Oglusm aman aman değil ama eskiye nazaran çok daha iyiyiz düzene giriyor ya elbet birgün 😃 karadut özü veriyorym ben sabahları iştah açıyor demişti bi tanıdığım etki yaptı sanki
sadeturkvatandasi Oglusm vitma karadut özü var trendyolda yorumlarına bakın sahibide gıda mühendisi bir kadın bebeğime ordan bir kaç ürün aldım gayet güvenilir
Zey-yus50 Oglusm aç bırakın işe yarıyo sadece yayla çorbası içiosa bitti diyin yapmayın bu var diyin teklif edin yiyorsa yesin yemiyorsa bırakın arada bir şey vermeyin yemek istedinde tekrar aynı elinizde olanı verin ilk gün ağlama krizi yaşıo belki aç uyuyo ama ikinci üçüncü gün yemeye başlıyo tatlarını aldıkça onlarıda yer oluo ben asla zorlamıyorum kemdimde yedirmiyorum 32 aylık biz ne yersek oturur yer kendi karnını doyurur
SheShines Ay benimkini anlattın sanki😄 Yayla çorbası ve meyve sebze dışında yemek yemez ama bence geçiçi süreçtir ya
Oglusm Gzdzeynep Aslında cok araştırdım ama güvenemedim size önerilen şuruba bakıcam acaba bunun icin doktora danısmak lazımmı yoksa direk kullanabilirmiyim
Gzdzeynep Oglusm takipli doktorunuza danışın isterseniz. ben sormadım kendi doktorumuza o dönem çok sık hastalanıyordu ve kullandığımız takviyeden farklı bir takviye iyi gelir diye düşündüm kullandım memnun kaldım bir şişe bitti şimdi diğer eski kullandığımız takviyeye devam ediyoruz dönüşümlü şekilde vereceğim. bir de balık yağı da iştah açıyor diye duydum hatta balık yağı da veriyorum ben
ikiprensannesii2 Doktora gittiniz mi bu şekilde vitamin alamaz ki. Benim oğlumda zorla yiyor yani zorlamıyorum ama döne döne belki 1 saate bitiriyor yemeği, diyorum aman yesinde 1 saate yesin oyuna falan daldığı zaman hemen veriyorum
Oglusm ikiprensannesii2 Doktora gitmedim ama hemşiresiyle bu durumu konustum oda dediki zorlama demekki yedikleri yetiyor ona dedi
ikiprensannesii2 Oglusm Anladım açıkcası iştahsız olan öyle devam ediyor eltimin çocuğundan biliyorum😞 benim oğlumda öyle çok çok iştahsız değil ama zor yiyor
Busrazehra Oglusm biri 3 biri 6 kaşıkla dolaştığımı çok bilirim. Ama şimdi tabaklarını bitirdiklerini görüyorum artık ☺️