Eveet kızlar 17 gün sonra bebişimin doğum günü,
Yani Ramazan’ın İlk günü 🙄
Şimdi sizlere birkaç sorum var.
Oğlum akşam 9 da gece uykusuna başlayan bir bebek ve bu sebeple evimizde uzun bir süredir akşam misafiri agirlamiyorduk. Kendi ailem de dahil. Kahvaltıya, öğle yemeğine geliyorlardı.
Şimdi 2 Nisan’da yani doğum gününde kutlarsak, iftar veririz herkese, sonra da doğum gününü kutlarız dedik ama. Çok geç maalesef. Bu riski almalı mıyım bilmiyorum.
Ramazandan önce yapalım o zaman dedik. Pazar günü. Bu da 6 gün erken kutlamamiza sebep oluyor 🙄
Sizce napalim?
Birde basit ve tatlış güzel ikramlık neler yapabilirim biraz beni aydınlatır mısınız? 🌸