Karanhulya Merhaba bebeğim 3aylık hep mama aldı. Tam olarak kaçıncı aylarda anlarım bebegımın beni sevdgıni.
tugbahy6 Karanhulya tövbe bismillah o ne demek ya.. 😳😠o bebek doğduğu andan itibaren sizin annesi olduğunu biliyor ve seviyor da tabi size muhtaç emmiyor diye neden böyle düşünüyorsunuz
Kuzucukumsu Karanhulya ay yapmayın lütfen annesini sevmeyen bebek olur mu? Tabi ki de sizi çok seviyor sevecek mama almakla ilgisi yok bunun
snil Karanhulya Ortalama 4 aydan sonra daha bilinçli tepkiler vermeye başlıyorlar, o sizi kendi parçası olarak görüyor zamanla büyüdükçe bunu kendi de çok net gösterecek emin olun ☺️
Karanhulya Kuzucukumsu peki bebekler hangi aydan sonra anneye tepkı verır yani görünce heycanlanır falan hangı aylarda başlıyor
Kuzucukumsu Karanhulya benim oğlan 4. Aydan sonra heyecanlanmaya başladı ama o babasını ve ablasını görünce de heyecanlanıyor sadece bana değil ki 🤪 o yüzden beni tanıyor mudur bilemedim