minnakin_annesi nurfur ben de eşyaları tutmuyor diye bi hayıflanıyordum. bi sabah tuttu hatta aynı gün ağzına da soktu😂 vaktini bekliyor onlar
Glsn7581 nurfur bizim de 3 aya yaklaşınca tebessüm başladı şuan 3 ay 18 günlük uykuda sesli gülüş var
minnakin_annesi Deletedmom_5 75 80 günü gördük ama her çocuk farklı. komşu çocuğu ile kıyaslar gibi olmayım da 2 ay kontrolünde hastanede bi çocuk tutuyordu mesela. ben ondan sonra hayiflandim zaten😂
Deletedmom_5 minnakin_annesi 🤭 doğrudur. Benim oğlum tutuyo ağzına goturuyo falan ama mesela eline cingirak verdigimde bakiyo bakiyo birakiyo normalmiki.
nurfur minnakin_annesi valla öyle oluyor severjen bile baska 2 aylık bebekler gülüyo sen niye gülmüyon diyorum😂🤭kıyaslanmaktanda nefret ederdiim küçükken. Anne olunca öyle oluyomuş demekki
minnakin_annesi Deletedmom_5 yesinler bunları ya 😇 bi yandan büyüsün diyoruz bi yandan da özleriz. biz 3 aylık ama şimdiden o minik hallerini özledim gibi