Cly01 yaklaşık iki yıldır robot süpürge kullanıyorum çokta memnunum haftada iki hafta da bir dip köşe zaten süpürüp siliyorum.robot süpürgenin mantigi da bu zaten.cok buyuk kolaylık sağlıyor.bir odayı supuruken diğer işlerimi yapabiliyorum.yazin paspas modunu da kullanıyorum oldukça verimli