Theanaaa Oğlum dört aylık olduğunda oturmak için o kadar hevesleniyorduki resmen kucağımda oturmaya çabalıyordu. Bizim doktorumuz 4,5 aylıkken kucağımızda azar azar oturmamıza müsade etmişti. Şimdi 6 aylık oğlum destekli oturuyor ayrıca mama sandalyesinde de oturuyor. Biraz bebeğin kendi gelişimi de bunu gösteriyor zaten. Her doktor da farklı bir şey söylüyor ama iki üç gün destekli oturtunca zaten sonrasında oturmayı öğrenmiş olup kendisi direkt desteklenince oturuyor.