Merhaba arkadaşlar kızıma süt yetersizliğinden dolayı mamaya başladık önceleri aptamil prosyneo kullanıyorduk son zamlardan sonra kara borsaya düştü herhalde bulamaz olduk stokta hiç yok sonra evolvia ya geçtik yedikten hemen sonra kaka yapıyordu. Acaba yaramadı mı deyip normal aptamil kullandım yine aynı mama sonrası hemen kaka yapıyordu. En son hipp aldım severek yiyor ama bazen yine hemen sonrasın da kaka yapıyor bunlsr normal mi yoksa verdiğim mama yaramıyor mu bir türlü anlayamadım. Yardımcı olabilir misiniz