miniksavasciveannesi Kizlar dogum yapali 2 aylik olcaz 3 gundur farkettim diyim acik yesil akintim oliyo ilk defa boyle oldu neden olur ki 🙄
eceunverkanra miniksavasciveannesi Çok yüksek ihtimalle enfeksiyondur, doktora gitmelisiniz antibiyotik kullanmaniz gerekebilir, tahlil yapilir. Cok gecmis olsun🌸