Tns1224 avent almıstım bende kızıma set seklınde hatta.Ama avent koku yaptı o da 1-2 kullanmama ragmn ılk dogum yaptıgımda 2-3 gun sutum gelmedı mama verdık sonra sütüm gelınce bıraktık bıberonu.Ve avent cok ilgisz kullanm hatası dedı nasl kullanym dedım aynı benm yaptgm gıbı soyledı bnde sızın dedgınz gbı yaptgm halde nasıl kullanm hatası oluyo dedm ses yok gıdın yenı baslık alın dedı baslıkta 70-80 lıra dusunn artık