U-2310 aptamil kullaniyorduk çok gaz yaptı.Golden goat aldik gayet iyiydi ne gaz ne sanci 1 haftanin sonunda kabiz olmaya başladı onuda degistirdik şimdi hipp kullanıyoruz buda ishal gibi yapti ve çok çabuk açıktırdi.Suan ne yapacağımı bilmiyorum hippin bitmesini bekliyorum.Onerilerinize açığım