4 aylıkken meme reddi yaşadık. Şuan 6 aylık oldu. Sağarak veriyorum ama günden güne sütüm azalıyor. Yeniden memeye döndürmeye çalışsam da süt az olduğu için 2 kere emip bırakıyor. Sinirleniyor. Sütüm o kadar az ki size anlatamam yani yok desem yeridir. Burdan dönen var mı? Sütü bitmek üzereyken yeniden artıran sağarken süt arttırmak diye bişey var mı?