ferlazen ne zaman kapaniyir hatırlamıyorum ama kızımın vardı ilk dogdugunda 1 aylıkken doktora götürdüm kan alındı tiroid çalışmıyor dedi ilaç tedavisine başlancak dedi başka hastaneye götürdüm doktor bana çocuğu irfan iraya sürükleme normal doğumda rahat cikabilsin diye bazı çocukların arkası da yumasak olur dedi değerleri normal ne troidinden bahsediyorlar demişti ben ısrar edip orda da kan verdim sonuçlar aynı çıktı ilk gittiğim hastaneye tekrar gidip o doktara gidecektim o yoktu başkasına gittim oda aynı şeyi dedi çocuğum biri sorunu yok srkadas yanlış anlamıştır dedi o sırada geldi doktor sordu ben ona d vitamini düşük dedim ne troidinden bahsediyor demişti hastaneyi başına yıkmıştım heryere şikayet etmiştim eğer onu donleseydim çocuğuma ilaç tedavisi yapacaktı pislik.