beyza6066 doğumdan sonra ilk bir yıl normal diyorlar 1 yıldan sonra düzensiz olursa doktora git diyorlar ama benim kızım 18 ay 27 günlük iki üç aydır düzensizlik var geçen gün doktora gittim emzirme döneminde sin normal yani olabilir dediler emzirme dönemi bitince tekrar düzensizlik olursa tekrar gel dediler. 🤷🤷