Merhaba anneler. Çalışıyorum, 7 aylık kızıma annem bakıyor. Bir akşam önceden gün içerisinde yiyebileceği şeyleri hazırlayıp annemee vermek istiyorum ama neler yapabilirim bilemiyorum. Magnolia, sütlaç vs. Akşamdan yapıp kavanozlara koydam ertesi güne sulanır mı acaba hiç denemedim. Önerilerinizi alabilirmiyim??