Artık bıktım oğlum her sabah ıslak uyanıyor hangi bezi denediysem sızdırma oldu önlem, baby turco, bebem natural, sleepy son olarak da minies aldım dün Migros’tan oda aynı şeyi yaptı 5 numara kullanıyorum 9,500 kilo numrasında mı sıkıntı var ben mi bez bağlamasını bilmiyorum artık şaşırdım ne yapacağımı