Berensln Merhabalar arkadaslar Bebeğim 5 aylık Hala reflü yatağında yatırıyoruz. Ne zamana kadar kullanmamız gerekiyor acaba bilgisi olan var mı?
Nazlican Berensln Ben ne zaman sığmazsa o zaman bırakma tarafıyım Gerci dönmeye başlayınca nasıl oluyor bilmiyorum ama sizin bebiş dönüyor mu
Melesss Berensln 2 ay kullandım sonra bıraktım reflümüz yoktu sizin varsa geçmesini bekleyebilirsiniz
Zeynebinannes Berensln doğduğundan beri koymaya çalıştım ama hep aşağı kayıyordu o yüzden hiç kullanamadım, şimdi 7 buçuk aylık reflümüz de kalmadı
Ozlemprlpn Berensln doktorumuz 6. Aya kadar dedi ama çok fazla kaymaya başlayınca bende 4. ayda beşiğinin yatağının altına kitap koyarak baş kısmını biraz yükselttim bu şekilde devam ediyorum 🤭