Dertlianaa soğan gaz yapmaz aksine sütü artırıyor diyebilirim ben, rahatlıkla tüketebilirsiniz nerden duydunuz ? Süt ürünleri de o şekilde niye yiyip icmiyorsunuz . Süt neyse ama ürünleri derken yoğurt , peynir vs yemiyor musunuz ? Alerjik mı , yoksa gaz yapar diye dusundugunuzden mi anlayamadim ?