Biroglanannesi hayırlı olsun bebeğiniz 🌸 dikiş ağrıları çok kötüydü evet ama belki herkesin o şekilde agriyordur , bilmiyorum bu kısmi ama benim belime vurdu, ben 1bucuk ay oturarak yastıkla uyudum . Öyle böyle bir ağrı değildi 2ay falan belim yüzünden topallayarak yürüdüm.internetten baktığımda spiralin 100de 2 böyle bı yan etkisi olabiliyormuş.
2 hafta eşim veya annem yıkadı beni 😂 koltuğa otururken bile gozlermden yaş feliyirdu hiç düşünmek istemiyorum 😂 bir de görümceme göre acı eşiğim dusukmus de o yüzden boyleymisim, kendinin çok kolay geçmişti de 😐😶😶😶