Alnalprdha 2cocukannesi__ kadın doktor vardı bizim gittigimiz aşırı iyi biriydi ama hafızam çok zayıf adını unuttum 😅
2cocukannesi__ simsimum kadir beye gidiyoruz bizde ama sanırım memenun değilim baya ilgileniyor ama tuhaf cevaplar veriyor iç açıcı cevap alamıyoruz Kürşat beyi duydunuz mu hiç
simsimum 2cocukannesi__ Kürşat beyi de duydum ona da gittim acil de görevliydi akşam ondan da memnun kaldım ama düzenli takiplerimizi busra hanım yapıyor ben çok memnunum