Sevgi3503 Kizlar bebegim 2 aylik oldu 3.300 dogdu hadtanede 3050 ye dustu suan 4.400 doktor alt sinirda oldugunu soyledi. Uzamis sariligimiz var ondanda olabilir dendi. Biliyorum her bebegin kilo boyu farklidir ama sizin bebekleriniz kac kilo yada bu durumdan korkmali miyim?
12sukran Sevgi3503 2 aylık 3 günlük bebeğim 3 kilo doğdu suan 4880 gram ebe iyi dedi ama bana az geldi şu aylar hızlı kilo alınıyormuş tabi obur olsun istemiyorum ama önümüzde Allah nasip ederse dis dönemi var
Nurellllaaa Sevgi3503 2. Ayda 5400 dü 2780 doğdu ama hiç sarılık olmadı çok emerdi saat başı memedeydi bol bol emzirin alır merak etmeyin
Dondurmalikahve 12sukran Suan icin iyi kilosu her bebek dis donemi zayiflamiyor canim bebege gore degisiyor. Bebegin sariliga gore iyi kilo almis mesela aylik kac kilo almisti?
Sevgi3503 12sukran ben ilk 3 gun mama verdim meme reddi yasadim simdi verirsem yine yasayabilirim diye korkuyorum mama vermek germiyo beni aslinda emmeyi birakirsa diye korkuyorum
Edshgl 12sukran benim de bebeğim biraz yetersiz kilo almış sağdigim sütu veya mamayı nazogastrik ve parmakla veriyorum, çünkü ben de meme reddi yaşadım, tekrar yaşamak istemiyorum
Tamashaaz Hastaneden 3kilo 100qarm olarak çikti,10günlükken gitdiğmzde 3kilo idi,1aylikken gittidgmzde 4kilo 100 ben sütümü sagarak besliyorum ,uzamiş sarilik var bizdede
12sukran Tamashaaz bende sagarak veriyorum mama veriyor musun ilk günden beri meme reddi yaşadık sagarak devam ediyoruz nasıl yapıyorsunuz gün içinde
Ipekgulden Tamashaaz uzamış sarılık ne kadar sürermiş doktorumuz ne dedi bizede var bır aylığız 4100kılosu dr sınırda mama desteğe ver dedı
12sukran Dondurmalikahve benim bebeğim de sarılık hiç olmadı cok şükür dediğiniz gibi her bebekte olmaya bilir sağlıklı olsunlar da ama anne olarak çevredekilerin zayıf demelerin den takıyoruz ister istemez
Yarennnnnaltnbsk Benim de 3250 doğdu 2. Ayda 5100 kg oldu bol bol emzirdim hem ten teması hem emzirmek bebeğe kendini daha iyi hissettiriyor
Eceedemiiir Sevgi3503 1 ay 15 günlüğüz 2630 doğdu kilo kaybımıx olmadi 2 hafta once kontrole gittiğimiz de 4130du