Merhaba arkadaşlar geçen gün patates kroket yaptım,çok beğendim, ptratik şekilde hazırda bulunsun diye buzluğa koymayı düşündüm,iki uctane denemelik buzluğa attım, dün pişirdim,ancak içindeki kaşar erimemis,içi soğuk ve sulu gibiydi.. hoşuma gitmedi o şekilde.. internette baktım ama istediğim cevapları alamadım,sizlere sormak geld aklıma,yapip yiyen varmı? Buzluğa nasıl yapıp koyuyorsunuz? Pişirme esnasında neye dikkt ediyorsunuz? Kısaca püf noktaları ile anlatırsanız sevinirim 🥰 teşekkür ederim şimdiden 🥰