_anneyim ben bardak koymadım doktor da önermedi daha sonra pipi hassasiyeti oluyor bir de ona alışmaya çalışıyorlar dedi. Verdiği kremi pipinin üzerine bolca sıkıp bezi kapattım 10 günde 2 tüp krem bitirmiştim 😊 ilk 1 hafta zıbını kapatmadım yazın olmuştu altına da bir şey giydirmemiştim. 3 gün yarım ölçek calpol verin dedi. ilk 3-4 gün sabah ilk çişinde ağladı onun dışında normal hayatına devam etti. 1 hafta banyo yapmamız yasaktı ama bu doktordan doktora değişiyor sanırım. 1 hafta sonra kontrole gittik normal giydirdim o zaman dikişleri düşmüştü zaten. Toparlanması 1 hafta sürüyor ama pipinin normale dönmesi biraz zaman alıyor tabi. Geçmiş olsun korkmayın küçükken daha çabuk iyileşiyor çişiyle