Yusaydef siz yaşa takılmayın 400 ya da 600 lük kullanın bir de mesela bizim doktorumuz bir yaştan sonra sadece kış aylarında d vitaminini kullandırtıyor yazın kullandırtmıyor. uzun kollu giydirmeye başlayınca d vitamini başla kısa kolluya geçince de bırak diyor