ceyhunun_annesi yürüteç yazmışım ya, ilk adim arabasi ayni sıkılıyor bi sure sonra ama yürüyor biraz yinede koltuk kenarinda siraliyor falan, evet babasi gelince cok mutlu, bana acikinca uykusu gelince geliyor sadece, zamanla alisir merak etmeyin koltuk kenarinda siraliyor mu