Nuratac Kızlar bebeğim 5 buçuk aylık son 1 haftadır çok huzursuz uyku düzeni tamamen bozuldu dis çıkartıyor tetagil dis tozu kullananlar var mi ise yaradimi
Melesss Nuratac ben kullanıyorum rahatlatıyor. Günde 4 kez kullanılabilir dedi doktorumuz. Ben aşırı huzursuzlandığında ağzına döküyorum
Nuratac Mira44 Benim kızımda uyku denen bisey kalmadı bende perişan oldum kendisi de perişan oldu valla
sarmaliklahana Nuratac bende instamomlarda gördüm Sipariş verdim 🤭 6+1 aylık kızım hala diş yok huzursuzluk da yok 3 aylıkken vardı bayaaa cıkacak dedik cıkmadı suan ne diş var ne belirti ama aldım bulunsun diye 🤷
edaaydinm Bende dogallannelik önerdi diye aldım şuan diş vurduğu geceler sürüyorum rahat uyuyoruz , doğal olduğuna inanıyorum