Günaydın anneler. 8.5 aylik bir oğlum var bu aralar geceleri yine cok sık uyanmaya başladı. İlk dişini çıkardı ikinci cikmak uzere ben dişe yoruyordum ama uykuya da cok direnmeye basladi. İlk uykusundan on dk de uyandi. Bi kac gundur bu şekilde. Acaba 2 uykuya gecme vakti mi geldi? Siz ne zaman gectiniz 2 uykuya?