s_koc Bugün temas edeli 5 gün geçti kimsede bir belirti yok ama aynı evin icinde saatlerce bulunduk yemek yedik sohbet ettik. (Pozitif oldugunu bilmeden) sizde kaç gün sonra nasıl çıkmıştı, test yaptırmalı mıyız?
Uzaymekiii s_koc üff benim de kafamdaki tek soru bu🥺 ctesi abimler geldi oğlu pozitif çıktı pazar günü ama tabi bilmiyorlardı çocukları görmeye gelmişlerdi ki 2 aydır da gelemediler yok çocuklar hasta yok biz hastayız diye🥲 bugün doğum günüm ona bile hevesim yok aklım fikrim yeğenimde ve çocuklarımda🥺 bir de ağız ağıza oynadılar bütün akşam. Şimdi karantinaya aldım kendimizi inşallah bişey olmaz diye dua ediyorum sürekli🙏🏼🥺
Deletedmom_61 s_koc 3.gun akşam hatta 1 gün önceki test negatif çıktı bir gün sonra pozitif 4 günde diyebiliriz
s_koc Uzaymekiii insallah bir sey olmaz bize uğramaz 🙏🙏 bizim de yardımcımızdı kızımla falan da oynamıştı kendimden çok kızım için endişeliyim ben de. Bazen aynı evde kapılmayabiliyormuş bile. 5. Günde test yaptırın diyorlar biz bugün veya yarın yaptırmayı düşünüyoruz. Dogum gününüz kutlu olsun bu arada😊 artık gectiyse yapacak bir seyimiz de yok ne yapalım… bol c vitaminli bir pasta hazırlayın kendinize :p
Uzaymekiii s_koc çok teşekkür ederim aynen öyle çocuklar iyi olsun da kendim için endişelenmiyorum bile🤷🏻♀️ C vitamini alerjim var işin komik yani ama yine de güzel bi pastaya hayır demem bugünlük🤭💜