Sebusebu merhaba, bununla ilgili bi gelişme oldu mu acaba? Bizim de hep sola yatık yatıyor. Sağa çevirdiğimde bi sıkıntı yok ama ısrarla kafasını öbür tarafa çeviriyor. Doktor kontrollerinde de hiç bi şey demediler, söyledim alışkanlıktır dedi. Sizinki geçti mi acaba