Yusuf53 Hanımlar oğlum biraz grip burnunda hırıltı var sürekli temizliyorum. 3 gün sonra 4 ay aşısı var yapıyorlar mı acaba. başına gelen varmı?
Laren Yusuf53 evet bizimde 6. ay asisinda öyleydi sağlık ocağında hemşireye söyledim doktor muayene etsin olabilir diye yada erteleyelim dedi doktora muayene olduk sadece üst solunum yolu dedi asi olabilir dedi olduk bir sıkıntıda yaşamadık sukur
Laren Yusuf53 evet canim zaten hırıltı dışında bir sıkıntısı yoktu doktorda ciğerlerini dinledi boğazını falan kontrol etti bir sıkıntı yok dedi
Yusuf53 VERA19 bnde öyle biliyorum ama hafif grip belki yaparlar diye düşündüm öncesinde bı muayne oluruz artık canım sağolasın
Htcdrn 1 hafta erteleyebilirsiniz sıkıntı olmaz .4. Ay aşısı ateş yapıyor zaten çocuk daha fazla yıpranmasın annesi 🥰Bizim de başımıza geldi doktor bir hafta erteledi
Yusuf53 Htcdrn ay dmi ateşte olursa yanariz 😃 ben bı ebeyi ariyim canm aynen bir hafta geç olsun temiz olsun 💞