tosbikannesiiii kızlar oğlumu bırakıp filme gitmeye değermi güzelmi gidenler yorum yapabilirmi bergeni çok severim normalde ama filmi nasıl acaba değermi bilemedim
Annefasulyesi tosbikannesiiii yanı öyle hıçkır pıskır ağlanacak bir şey görmedim kendi adıma. Ama şu bir gerçek ki ciddi anlamda çok acı çekmiş. Kendi suçu olan kısmı da var o ayrı. Ben yine giderdim sanırım.
Rainydays tosbikannesiiii o kadar çok kişi hikayesinde filmi paylaştı ki filme gitmiş kadar oldum, birsey böyle abartıldı mı benim hevesim kalmıyor açıkçası merak etmiyorum.
Laren Leyla011 valla simdikiler tanımazken biz “sen affetsen ben affetmem” diyorduk 😅 herkesi aynı kefeye koymayalım lütfen 😂
Deletedmom_41 AnnaKurt neyse bakalim siradaki bezdirici unlumuz kim olacak malum Muslum tutunca yapimcilar affetmedi insani sogutuna kadar dram hayatlari onumuze sergilerler 😄
Barannm_ AnnaKurt aynennn bende bilyorum bayragimza asik bir insanim oglumu kaynanma birakamadim gidememdem😥