Kızım 26 aylık. Doktor ferro sanol verdi. Biraz önce verdim. Bebekken de kullanmıştık o zaman kaşıkla boğazına yakın veriyordum dişlerine bulaşmasın diye.Sonrasında ıslak pamukla dişlerini siliyordum. Bu sefer gaflete düştüm. Ölçü kabıyla verdim. Silmeyi unuttum derken dişleri hafif karamsı oldu. Pamukla sildim. Fırçaladım ama yok. Çok üzüldüm. Geçer mi acaba zamanla? Var mı başına gelen? Veya bi çözümü var mı?