Bu kış illallah dedim artık. Şu hastalıklar bi bitmiyor. Ne öksürük ne burun tıkanıklığı ne akması. Hepimiz sırayla hasta olup tekrar başa dönüyoruz. Kısır döngü. Bide evin içindeyiz bir yere gittiğimiz yok. Artık bunaldım. Bir tek biz mi böyleyiz acaba 🤧