Semanurozgan bende hep öyle yaptım iyiki de öyle yapmışım. 2 saatte bir uyandıralan bebekler belli bir süre evet uyandırılmsi gerekiyor sarılık için ama sonrasında hiç dinlenmemjs huzursuz huysuz bebekler oluyor. Belki de onu uykusunun en güzel yerinde uyandirmjs oluyoruz. Bebeğin kilo alımı iyi bir sağlık sıkıntısı yoksa bence sizin yaptığınız doğru