Suleasya bende aynı alerjiden ve astımdan var philips maraton anti alerjenik almıştım mor siyah olanı çok iyi bir süpürge ekstra xiaomı nin robot süpürgesi var rahat ettim bayağı ama evde kurutuyordum mecbur çamaşırları balkonum yok o yüzden kurutma aldım o da beni oldukça rahat ettirdi. Ama balkon varsa sirkeleyip katlayarak toplamakta çözüm.