Merhaba öncelikle bilgisi olanlar yardımcı olursa çok sevinirim 7 aylık bebeğim 5 gündür hasta hastaneye götürdüm iki kere ….antibiyotik ateş düşürücü verdiler üç günde ateşi zor geçti boğaz enfeksiyonu dediler babası da hastaydı ondan bulaştı ben covid olduğunu düşünüyorum şuan bende aynı şeyleri yaşıyorum bu Arada test yapmadılar 7 yerinden damar yolu açmaya çalıştılar serum vermek için bulamadılar bende dayanamadım bebeğimi alıp eve geldim şuan halsiz uyku halinde uyanınca da keyfi yok burnu açık ama genzi tıkalı boğazına da bakıyorum balgam yok bu durumu yaşayan yardımcı olacak annelere sesleniyorum ne yapabilirim nasıl toparlanır ne yapacağımı şaşırdım öyle görünce çok üzülüyorum