İlk 1 ay 2 saatte 1 daha sonra düzen oturuyor zaten acıktıkça emmek istiyor. Uykusundan uyandırmaya gerek yok zaten acıktığında utanacaklar. Uykusundan uyandırıp emziren annelerin gece uykusu süresini ayarlamakta zorlandığını okumuştum. Bırak o acıktığında uyansın ve uyuyabildiği kadar uyusun gece. Bebekler uyuyarak büyür😊💜kızın 35 günlükken gece 6 saat uyudu bende uyuya kalmışım. Çok korktum. Doktora sordum normal olduğunu söyledi. Gece uykularını uzatıyor dedi. Şuan 2 ay 20 günlüğüz 20 gündür gece 11 de yatıyor gece 4te kalkıyor 5te yatıp 7 buçukta kalkıyor 9 da yatıp 11 de kalkıyor. Daha sonra gündüzleri en fazla yarım saat uyuyor. Bazı bebekler gece uzun süre uyur bazı bebekler parça parça gece ve gündüz uyur