Havvakck Kizlar bebislerinizle saklambac oynuyomusunuz kizim cok seviyo sizce bu oyun cee oyunuyla ayni mj ?
Zlm Havvakck nasıl gelip sizi buluyo saklambaçta gider bir yere saklanırsa diğeri de gelir seni bulur bebeğiniz nasıl gelip sizi buluyor
ArdicEge Havvakck bizde oynuyoruz 9 aylık 8 aylıkken kesfetti 😂 yürütece koyuyorum mutfaga saklanıyorum kosa kosa geliyo kafasını uzatıyo ce ee diyorum kacıyo kosa kosa ahahah 😂
Havvakck Tugce hayir ya oyle degil mesela yurutecte oluyo ben kaciyorum beni buluyo cee diyorum sinra o kaciyo yoksa normal saklambac degil😆
MatmazelDeniz Zlm bnm buyuk oğlum 10 aylikken dayisi koltukların arkasına saklanırdı o da emekleyerek gider onu bulurdu olabiliyor yani neden olmasin
Zlm Havvakck evet sonradan gordum 😁 onu bizde yapıyoruz saklambaçtan ziyade cee ee oyunu gibi geliyo bana gittiğim yeri biliyo hep aynı yerlere sajlandigim için 😄
Havvakck ArdicEge aynen canum bunu diyorum iste yeni favorimiz hem gelisimi acisindan da iyi olur diye düşünüyorum 😆
Kagansmother Allah iyiliğinizi versin posta ve yorumlara cok güldüm 🤣🤣🤣 dip not: cee ee saklambaç değildir 😁