Benim de bebeğimin üç aylıkken boynu sağ tarafa doğruydu, hatta başının arkasında sağa meyilli bir düzleşme vardı. Birkaç hafta hep sola doğru yatırdım, çok şükür düzleşme de tutulma da geçti. Tavsiyem bir hafta kadar deneyin. En ufak bir düzelme görmezseniz muhakkak bir doktora götürün. Boynu bu şekilde kalan çocuklardan örnek verip epey korkutmuşlardı beni. Düzenli gittiğiniz bir doktor varsa ona bahsedin.