Günaydınlar🥰 Oğlum 17 aylık olmak üzere çok hareketli bir çocuk yani oturup 10dk oyalayabiliyorsam ne ala onun disinda hep kosturur ordan oraya, yaramaz sıfatını asla kondurmak, yakıştırmak istemiyorum haliyle keşif yapıyor tabi, hep bir merak. Ama sürekli bir tehlikeye koşuyor, onu 2sn yalnız bırakmak demek başına bir iş gelmesi demek butun gun pesindeyim o nedenle. Ben sınır çizme konusunda cok zorlanıyorum, o kadar okudum ettim ama başaramadığımı hissediyorum. 2yaşa doğru daha net sonuçlar alınır diyor uzmanlar belki de erken bilmiyorum. Ama hayır diyip acikladigim seyleri gozlerimin icine baka baka yapıyor, istedigini yapmazsam kendini yerlere atıp bağırarak ağlıyor. Makul istekleri her zaman yapılıyor ama bir seyin tepesine çıkıp atlamak, prize, fişe el sokmak, ütü masasını, çamaşırlığı kafasına devirmek, nerde oynamaması gereken şey varsa onları istemek, kafasına aynayı indirmek gibi arzuları var🥲 Biliyorum hemen hemen her çocuk böyledir ama cok zorlanmaya basladim, bugune kadar hiç bagırmadım ama artık ses tonum yükselmeye başladı, sinirleniyorum. Onu bu hayattaki her şeyden çok seviyorum, ona sinirlendiğimde inanılmaz bir vicdan azabı çekiyorum, sanırım yoruldum🥺 Sınır çizme konusunda, hayırı anlatabilme konusunda desteklerinize ihtiyacım var. Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. Bir de su an ataktayiz 1,5yaş sendromu sanırım 🥲