9 ay 24 günlük Bi kızım var gece mama için bazen ağlar geri uyur bende o uyurken mama vermeyi tercih ediyorum uyanmasın diye. Kimi diyo ki alıştırma gece yemesin. Kimisi de saçmalama aç karna çocuk nasıl dayansın diyor. Saat 11 gibi uyur sabah 7 ye kadar sizce hangisi doğru kızlar gece mama vermemek mi yoksa vermelimiyim