Burda belirtmişsiniz
Bunun cevabı işte
eşime çok bırakırım akşam ve haftasonları alışverişte falan 2 çocuğum var daha düşmediler çünkü yatakta bırakmam koltuğa koymam eşime verince bile yer yatağı yapar yada oturuyorsa etrafına Yastık koyarım bilirim düşebileceğini oturur düşer yürür düşer bunlar normal yanş ama yataktan ,koltuktan ve en önemlisi alışveriş arabasından düşürmek büyük ihmal kusura bakmayın kendi vıcdanınızo rahatlatmayın sizr bakamıyorsunuz demiyorum illaki çok gğzel bakıyorsunuz çocuğunuz sonuçta ama rkaikşik var düşğncesizlik var ben onu diyorum yatağa koymak ve düşürmek 1 değil bşr çok kes tekrarlanmasından dolayı yazdım bende 🙏🏻