Ahseninannesii @Elifkrl bizde yaptırdık 2.ayda ilk dozunu 4.ayımızda ikinciyi yaptırdık hiç bir yan etki yapmadı 🙃
Nurdanalkanozkan Elifkrl bizde pzt günü yaptırdık cnm ilk dozunu ağızdan şırınga ile veriliyor hiçbir sorun yaşamadık 🙏
Sakura-chan gokturkhicret55 3.-5. Ayda veya 4.-6. Ayda olurmuş doktorumuz 6 dan sonraya kalmayacak şekilde yaptır dedi