Kbrahsen Kizlar merhaba kizim 6 bucuk aylik ek gida denemelerinde basimiza boyle bir olay geldi 1 gundur emziriyorum sadece gecer diye ama bugun yuzunede sicradi
sumeyye53 Kbrahsen son 24 saatte siz ve bebeğiniz farklı olarak ne yediuseniz o alerji yapmış onu kesin düzelir en geç 1 hftaya normale döner kızımda da böyle olmuştu
Kbrahsen mavibozkurt sarimsakli yogurt 1 cay kasigi kadar kabak birde ama onu zaten yedirmistim oncedende.Ek gidayi kestikten sonra duzelirmi peki bilginiz varmi malum doktorlar grevdeler acilede gitmek istemiyorum cok kalabalik oluyor.
mavibozkurt Kbrahsen evet düzelir endişe etmeyin. Bizimkinin poposu serpiyor ben kantaron sürüyorum.biraz ara veriyorum. Başka yiyeceklerle devam edin.patates havuç…
mavibozkurt Kbrahsen peki siz ne yediniz. Sizin yediğiniz bir şey de süte geçip alerji yapabilir. Ben bir gün lahana sarması yemiştim serpti mesela… Her doktor sendikalı olmayabilir biz de greve denk geldik kaç defa. Yine acile götürün belki bakan bir doktor vardır…
Emine6148 Bizde 1 haftadır böyleyiz. 4 ay 10 günlük dün doktorumuz 6. Hastalık olabilir dedi ve o kadar üzgünüm ki😔 hiç ateş vs olmadı , bilgisi olan var mı ?
mavibozkurt Emine6148 erken baslamissiniz sanki doktor önerisiyle mi basladiniz. Sadece mama ile mi besleniyordu.