4 ay 25 günlüğüz atak döneminden kalan gece sürekli saat başı yarım saatte bir kalkması kaldı halen aynı sıkınarak kalkıyor ne yapmalıyım uyku düzeni nasıl eskisi gibi geçiş yapabilirim bilginiz olan varmı ya da yaşayan önceden bebeğim 3 saatte bir acıkınca kalkardı çünkü lütfen yardımcı olmanızı rica ediyorum