Oykunil Bebeğimin cildi cok cok kuru Bu iki marka iyi diye duydum Ama hangi türü tam bilmiyorum Varsa bebeğinize kullandığınız nemlendirici Görsek atar mısınız arastiri0 almak istiyorum
Oznur_0708 Oykunil bioderma iyi canım kendimde kullanıyorum mustela nemlendirici kullanıyorum bende su gibi resmen faydası yok
Asell9 Oykunil merhaba kızımın da egzeması var ve bütün cildi çok kuru bu iki ürünü kullanıyorum çok güzel nemlendiriyor bioderme atoderm https://ty.gl/sdh7qdx09h bepanthol sensidaily https://ty.gl/pcnfae4zfq
Oznur_0708 Oykunil atopik ciltler için yaz canım mavi beyaz görüntü kullanılıyor bebeklerede sıkıntı olmz sen aldığın eczacıyada sor
BelaCivciv Oykunil Olsun ben anladım😊 Bu sadece yüz için, ben vücuduna hipp losyon var onu kullanıyorum memnunum ama çok kuruysa vucüt için la roche kullanabilirsin
Aryasya La roche kullaniyorum ben kizima cildi cok kuru egzama gibi olmustu hatta bi aara doktorda la roche un nemlendiricisini verdi iyi geldi begendik biz
Aryasya Oykunil https://ty.gl/snw66mgv8g ben goz kapaklari haric yuzune ve dekolte gogus kismina sürüyorudr o sekilde istedi sivilceleri o bolgede diye