Tugba06 Bebeğim 5 bucuk dedim mi açar gözünü yani anlayacagınız güne 5 bucukta başlıyoruz günü beraber aydınlatıyoruz 😄alıstım sanki artık ben de yadırgıyorum bu saati.. Kimlerin bebişleri erkenci böyle haydi bekliyorum 😅💫
Oznur_0708 Tugba06 biz 6 da uyanıyoruz uyku doktoruna danıştım gündüz uykularınds sıkıntı varsa ve karartma perde kullanmıyorsan oluyor dedi 😒
Tugba06 Oznur_0708 hadi yaa.. Benim cocugun sıkıntısı yok simdilik düzen oldu bakalım gunduz uykusunda insallah da boyle devam eder
Oykunil Tugba06 erkenden kalkıyorum hemen acıkıyorum surekli yeme halindeyim 🤣 11 de öğlen yemeği için acikiyorm🤣
Oykunil Tugba06 🤣🤣 sizinde benm gibi akliniz fikriniz yemekte mi 3.5 aylık bu arada Surekli kucak birsey böylee geciyo yinede yemeden taviz vermiyorum Dun kucağımda yedim öğlen yemeğimi evet zor oldu ama yinede ac durmam imkansiz😅
Oykunil Selin1234 güne bakış açım şöyle Oh 12 olmuş öğlen olmuş ooo iyi birazdan 2 3 olur tamam akşam a az kaldı Surekli gün bitirmeye calisiyrom1🤣 haftasonu gelsene bari esim evde olsa diyrom sabah erken gider gece geç gelir hftasonu cmtsi pazarda calisti kac haftadır ya ginu bitirmeye calisirim yada haftayi🥲