uykusuzhergece_ Hanımlar 3 ay önce doğum yaptım. Adet döngülerim normaldi. Bu ay yine oldum bugün 10. Gün ama hala bitmedi 🤕sizde de oldu mu hiç , dr a gitmem gerekiyor mu? Yoksa doğumdan sonra normal mi?bu ara da emzirmiyorum.
Muhasebeciana uykusuzhergece_ birkac gun once bende bu konuyla alakali post actim 1 allahin kulu yazmadi sagolsunlar. Neyse konuya donersek bende bu ay tam 10 gun oldum ilk kez hatta lekelenmede oldu 11.ci gun dunde 12.ci gun olarak lekelenmeye devam etti. 9.cu gundeyken doktora msj attim 10 gunu gecerse muane sart dedi yalniz ben 1.5 ay once covid gecirdim muhtemelen o etkiledi benimkisini diye dusunduk doktorumla.sizde yeni dogum yapmjssiniz baska neden yoksa buyuzden olabilir hormonlarin dengesizliginden. Doktorunuzun numarasi varsa once arayin soorun oyle ona gore muaneye gidersiniz doktorunuz daha guzel yonlendirir sizi
Berra01 uykusuzhergece_ doğumdan sonra adetim normalden bir iki gün daha fazla sürüyor bebeğim 1 buçuk yaşında doğum öncesine göre uzun sürüyor bilmiyorum sadece bende mi öyle belki normaldir çoğu kişi de böyleyse
nurandncr Adetim başladığından beri 10 gün sürüyor. Tabi kanama şeklinde değil leke. Normal daha yenisiniz. Rahîm hemen kendini toplamıyor
uykusuzhergece_ nurandncr benim ki bildiğin kanama çok şiddetli bir kanama değilde normal yani ilk defa başıma geldi böyle birşey .
uykusuzhergece_ Muhasebeciana yarın hastanede işim vardı. Doktoruma da uğrayacağım zaten içim rahat etmez çünkü. İlk defa başıma geldiği için panik oldum ☺️
Muhasebeciana uykusuzhergece_ haklisim canim bende senin gibi panik oldum hemen yazmistim doktoruma hatta 1 ay once doktorumdaydim muaneye gitmistim hic birseyim yoktu pyle olunca ben daha bi rahattim bir nebzede olsa. Bencede mutlaka ugra doktoruna canim